Pazartesi, Şubat 14, 2011

Yeni Adım

Bugün ikimiz için yeni bir başlangıç. Kesin karar verilmiş bir şey yok, ama ilk adımı attık.

İlk defa saat 3:30 a kadar okula gittin. Yarım gün olan okul serüvenin tam güne çıktı. Anlattık dün gece her şeyi, bu sabah kahvaltı ederken konuştuklarımızı tekrarladık. Canım oğlum benim, nasıl olgundun ben seni en son öperken. Konuştuklarımızın kısa özetini bile yaptın ayak üstü.

Aklım sendeydi bütün gün, özellikle 11:30 dan sonra. Alınmaya alışık olduğun saatten sonra. Koşa koşa geldim okulun kapısını, ne beklediğimi bilmeden. Yine o âşık olduğum gülüşünle “anneeee” demenle “ohhhh” demem bir oldu. Öğretmeninin güzel sözleri kalbime su serpti.

Gelecek sene eğitim göreceğin sınıfın tanıtımı ve genel matematik materyalleri tanıtımı yapılınca daha çok güvenir oldum okuluna, daha çok sever oldum okulunu. Her ayrıntıya özen gösterilmiş, her köşesi önemle ve zevkle hazırlanmış. Çok güzel bir sene geçireceğini umuyorum bu sınıfında.

Berk Sinif3

Berk Sinif5

Berk Sinif4

Berk Sinif2

Berk Sinif1