Çarşamba, Aralık 24, 2008

Berk Günlük Rapor-24 Aralık 2008

Bugün ofisden geldim bir bakarım Berk'in burnu akmaya başlamış. Hay Allahım şansa bak. Cuma günü grip aşısının ikincisini ve su çiçeği aşısını olacakdı. Burun akmaya başlayınca ister istemez aşı iptal olacak. Bir hafta sonra umuyorum.

Berk biraz hasta gibi olunca (aslında hasta denmez ateş yok) aktiviteleri tamamen onun isteği üzerine gerçekleştirdik. Dolabından istediği kitapları getirdi.

Pisi Kedi Vın vın - 5 defa okuduk.
Hayvanat Bahçesi - 3 defa okuduk.
Yumuşak Kanatlı Dostları - 3 defa okuduk.
Panda - 4 defa okuduk. (ilk 2 seferinde kitap ile beraber maketide inceledik)

Komik küpler ile oynadık. Önce küpleri üst üste dizdik. Aslında ben dizdim Berk yıktı :) Sonra küplerin üstündeki resimleri tek tek inceledik. Artık küpleri yıkmakdan veya iç içe sokmakdansa üstündeki resimleri incelemek daha çok hoşuna gidiyor.

Yıldız ve kare şekillerini yerlerine koymak çok hoşuna gidiyor. Bu serinin başka şekilleride var fakat henüz onları yerlerine koymayı tercih etmiyor. Bu iki şekili takıp çıkarmayı büyük bir zevkle yapıyor.


Entellektüel eğitim tamamlandıkdan sonra :) başladık çılgınlığa. Berk tünellere bayılıyor. Tünellere olan aşkını Gymboree de keşfettim. Birgün "IKEA evimizin herşeyi" ziyaretinde karşıma tünel çıktı. Hemen aldım bir tane. Açıp kapaması epey zor. Evimizde devamlı açık olmasına müsait değil. Bende ara ara çılgınlık yapmak için açıyorum

Berk çatı katında iken sadece iki dakikalığına alt katdaki mutfağa inmişdim. Sesler geliyordu. Berk ne yapıyorsun şimdi yukarı geliyorum annecim derken, çatıya Berkin yanına bir gelirim,kesinlikle abartmıyorum, 2 dakikada, küçük mutfakda büyük bir patlama olmuş. Ne patlaması "Berk patlaması".