Çarşamba, Ocak 21, 2009

Berk Günlük Rapor-21 Ocak 2009

Her ikimizde hastalığı yavaş yavaş üstümüzden atınca daha normal hayata dönüş yaptık. Her ikimizinde neşesi yerinde olunca hayat çok güzel oluyor.Berk ile bugün çok güzel vakit geçirdik.

Beyaz kutucuğun içinde olan ahşap bloklar ses küpleri. Her birinden ayrı ses çıkıyor. Hepsini sallayıp seslerini dinledik. Ses ayrımına girmedik. Berk'in buna henüz hazır olmadığını düşünüyorum. Öncelikle ses küplerini tanıması ve sesleri iyice öğrenmesi gerekiyor. Berk çok eğlendi küplerle. Küpleri kulağıma yakın sallayıp "Hadi sen ayır sesleri" der gibiydi :)

Ses küplerinden sıkıldıkdan sonra dolabında legolarını getirdi. Legoları ile oynarken ben birbirlerine geçiriyorum Berk söküyor. Berk henüz kendi takamıyor. Aslında uğraşıyor ve nadiren tamda olmasa üst üste denk getiriyor. Berkin sökme hızına yetişemiyor. Benim takmamı beklerkende sinirleniyor. Bende artık şekil yapmadan hızlı hızlı takıyorum hemen veriyorum eline. Lego her ikimiz içinde çok yorucu geçiyor. Ben takarken o sökerken yoruluyor.

Uzak Ülkelerden Hayvan Dostlarım-3 defa okuduk.
Hayvanat Bahçesi-4 defa okuduk.
Renkler-1 defa okuduk.

Berk 2-3 gündür resimdeki yap-boza özel ilgi duymaya başladı. Çok da güzel bir yapboz. 4 katdan oluşuyor toplam. Her katda bir tema işlenmiş. Taşıtlar, deniz hayvanları, vahşi hayvanlar ve çiftlik hayvanları. Deniz hayvanlarında 4 adet örnek konmuş, diğer temalardan 3 adet örnek konmuş. Bazen resimin konması gereken yeri buluyor yani bazen resimleri eşleştiriyor fakat tam olarak oturtamıyor. Bunun için biraz daha zamana ihtiyaç var.

Hastalık tam geçene kadar yakalamaç, koşmaca tarzı oyunları rafa kaldırdım. Hafta sonu hava güzel olursa acısını parkda çıkaracağız.