Pazartesi, Ocak 05, 2009

Biricik Koca-Sevgili İçin Kahve

Biricik Koca-Sevgili ne uzun zamandır söylüyordu. Ya bir kahve yapsanda içsek. Benim, bu yaşıma kadar, belki 3-5 Türk Kahvesi içmişliğim var. Bu zamana kadar hiç Türk Kahvesi yapmadım desem ne kadar inandırıcı gelecek bilmiyorum ama üzücü gerçek bu. Bizim eve bu zamana kadar hiç kahve alınmamış, daha yeni fark ettim. Kahve fincanlarımız hep ikişerli hediye gelmişler. Kendim almaya gerek bile duymamışım.

Biricik Koca-Sevgili çok ısrar edince Türk Kahvesini aldım. Bu akşam denemeye karar verdim. İnanmıyorum kendime Türk Kahvesi nasıl yapılırı sormak için annemi aradım.

Bitter çikolata eşliğinde kahvemizi yudumladık. Bana herşeyi çok tammış gibi geldi ama Biricik Koca- Sevgili kahvesi az olmuş dedi. Eeeee, ben ne yapayım tarif eksik.