Perşembe, Ocak 22, 2009

Gezilesi-Görülesi-İnsanı Mutlu Edesi

Tuğba'nın blogunda çok güzel bir oyun gördüm. Bende yapmaya karar verdim. Arşivindeki 4. klasörü açıyorsun ve içinden 4. fotoyu seçip hikayesini anlatıyorsun.

Büyük bir heyecanla açtım arşivi. Çok güzel bir resim çıktı ortaya. Yıllar evvel gittiğim Kenya Safari resimlerini görünce birden heyecanlandım.

İnsanlara Kenya'ya gidiyorum dediğimde "yaw deli misin? Ne işin var orda" aldığım en fazla tepkiydi. Ben ise hayatımın en güzel tatillerinden biriydi diyorum...HALA



4 durakdan oluşan bir tatildi. Naorobi, Masai Mara, Amboselli, Mombasa. Belgeselerde alışık olduğumuz görüntüleri çıplak gözle görmek, leoparların asaletine aşık olmak, Masai yerlilerinin kabilelerini gezmek, ortak dilde anlaşamadan sadece bakışarak neler yaşadıklarını anlamaya çalışmak ama başaramamak, araba lastiklerinin terlik olmasına şahit olmak, kulak deliklerin genişletilmesine hayretlerle bakmak, kadının her yerde kadın olduğunu anlamak, bu liste uzar gider.

Berkim umudum o ki gün gelecek bu fotolarda babi, sen ve ben bir arada olacagiz. Dünyada görülesi-gezilesi-insanı mutlu edesi ne kadar yer varsa hep beraber gitmek dilegi ile.