Salı, Ocak 20, 2009

Montessori Dolabımız Geldi

Berk'in oyuncak dolabına ihtiyacı vardı. Nasıl birşey alırsam faydasını görürüz diye uzun uzun araştırdım. Berk'in odası büyük olmadığından çok işlevsel birşey olması gerekiyordu. En sonunda en mantıklısının Montessori Dolabı olacağına karar verdim. Hem işlevsel hem de Berk'in çok rahat edeceği bir dolap şekli olduğu inancındayım. Türkiye de bu tür dolap satan bir yer varmı bilmiyorum ama ben kendim araştırmalarımı derleyip dolabı çizdim ve marangozda yaptı. Aslında gönlümde bir de kitaplk var. Fakat Berk'in odasına kitaplığı koyarsam oynaması için alanı kalmıyor. Montessori Dolabının en alt kısmını Berk'in kitalarına ayırdım. Kitaplarını üçe böldük. Bazı kitaplarını alt kata bazı kitaplarını çatı katına favorilerinide dolabına yerleştirdik. Berk'in ilk tepkileri çok mutlu etti beni. O kadar çabuk benimsediki dolabını çok sevindim. Berk şu an dolabının ilk üç rafına hakim. Bende oyuncak sıralamasını ona göre yaptım.



Dolabın Önden Tam Görünüşü


Dolabın Yukardan Görünüşü


Dolabın İlk 3 Rafının Resmi-Berk'in Rahatlıkla Ulaştığı Bölümler


Berk Dolabını Keşfederken


Dolabın Sol Tarafı- Berk'in Sanat Eserlerini Asmak İçin Mantar Şeklinde


Dolabın Arka Tarafı- Bir Kısmı Tebeşir Tahtası Bir Kısmı Mıknatıslık


Dolabın Sağ Tarafı Ayna