Salı, Ocak 06, 2009

Parmak Boya ve Sanat Eseri

Berk ve arkadaşı Ozan bu akşam ilk defa parmak boya yaptılar. Berk'in hala herşeyi ağzına götürme huyu olduğundan parmak boyayı evde yapmayı tercih ettim. Tarifi buldukdan sonra işe koyuldum. Kırmızı ve mavi renklerde boya yaptım. Aslında sarıda yapacakdım fakat sarı gıda boyasını kırınca iki renk ile idare etmek zorunda kaldi çocuklar.

Berk parmak boya ile sanat eserleri çıkarmayı çok sevdi. Boyaları oraya buraya saçmayı, elleri ile boyalardan bişeyler oluşturmak çok hoşuna gitti. Keşke önceden başlasaydık parmak boyaya. Çocukların yapabileceklerini küçümsememek lazım. Bizim tahminimizden çok daha fazla şey başarabiliyorlar. Çocuklar aslında büyüyor yetenekleri artıyor fakat aileler çocuklarının büyüdüğü gerçeğini biraz geç fark ediyor.

Berk ve Ozan afiyetle dün akşam yaptığımız cookieden yediler. Berk ellerimle yaptım bunu alın terim var bu iste yememmi diyerek, Ozanda misafir umduğunu değil bulduğunu yer diyerek hapur hupur cookieleri miğdeye indirdiler.








BERK'in SANAT ESERİ