Salı, Şubat 10, 2009

Hafta Sonu Özeti

Berkim bir iki gündür bloga uğrayamadım. Biraz karman çormanlık vardı hayatımızda.

Hafta sonu hava elverişli olmadığından çok birşey yaptığımız söylenemez. Alışveriş merkezlerine gitmeyi reddettiğimiz için bol bol evde vakit geçirdik. Cumartesi sabah yağmur olunca evde bol bol oyun oynadık. Ya-pa kartlarımızı çalıştık.2-3 gündür yaptığımız antremanlardan anladım ki sen kartlar eşliğinde birşeyler öğrenmeye hazır değilsin. Tercihin herşeyi elleyerek tanıyarak öğrenmek yönünde. Ya-pa kartlarını gösterip Berk bana ayakkabıyı verirmisin dediğimde suratıma uzaylı gibi bakıyorsun. Odanda otururken hadi bana ayakkabını getir giydireyim dediğinde son sürat ayakkabını getirip kucağıma oturuyorsun. Ya-pa kartlarını gösterip Berk bana kapıyı göster dediğimde suratıma uzaylı gibi bakıyorsun. Berk hadi kapı pislenmiş silermisin dediğimde, koşarak ıslak mendili açıyorsun içinden bir mendil alıp başlıyorsun kapıyı silmeye. Örnekleri uzatabilirim. Artık anladım ki Ya-pa kartları bir süreliğine rafa kalkmalı.

Cumartesi sabah evde bol oynamalı, bol yol seyretmeli, bol dansli geçti. Öğleden sonra hava hadi ne evde duruyorsunuz dercesine açınca bizde aldık kovaları parka hucum ettik. Park çok dolu değildi. 4-5 çocuk oynuyordu. Aaaaa parka bir gideriz kum ıslak. Offff dedim nasıl düşünmem bunu. Kovaları boşaltınca elimde boş poşet kaldı. Sana düzgünce anlattım eğer bu poşetin üstünde oturursan kum ile oynayabileceğini. Gerçekden anlayarakmı yaptın yoksa şansamıydı bilmiyorum fakat yaklaşık 45 dakika kumda poşetin üstünden kalkmadan oynadın. İçimden bir daha söz verdim. Yaz geldiğinde seninle elimden geldiğince kumsalı olan deniz tatili yapacağız. Kum faslını biraz zorlanarak da olsa bitirdikden sonra kaydırak-salıncak-tahterevalli üçlüsü ile eğlenirken Ali ile karşılaşdık. Ne de güzel oldu. Daha uzun oynamanızı isterdim. Fakat biz parka geleli birbuçuk saati gecmişdi. Havada artık kararmaya başlıyordu. Ali ile vedalaşıp evimizin yolunu tuttuk.

Pazar evimizde aile saadeti yaşadık. Hep beraber uyuduk, hep beraber yedik, hep beraber oynadık.

Bu haftasonu çok sakin, çok rahat, bol uyumalı zaman geçirdik. Her hafta sonu böyle gitmez. Havanın mahmurluğu üstümüze çökmüşdü. Berkim bazen böyle durup sadece kendimizi dinlemeye ihtiyacımız oluyor.

Not: Resim yok çünkü fot. mak. Pazartesi akşam elimize geçti. Teyzen almışdı ve dün akşam getirdi.