Perşembe, Mart 19, 2009

O....

Kendimizce bazı sebeplerden dolayı Atv, Sabah, Ülker vs gibi markaları boykot eden bir aileyiz. Seyretmiyoruz, okumuyoruz, yemiyoruz, kullanmıyoruz vs.

Herkes Atv de başlayan Canım Ailem dizisini anlata anlata bitiremiyordu. Ben de hiç kulak asmıyordum. Herkes bırak bu gereksiz inadı seyret çok beğeneceksin, son zamanlarda yapılmış en güzel dizi dedikçe içimde ki merak büyüdükçe büyüdü. Bir yandanda herkese ahkam kesiyordum. Destekledikleri için kızıyordum. Merakımada engel olamıyordum. 4 hafta evvel seyretmeye başladım. Başlayış o başlayış her Salı saat 8 de televizyonun başında bittim. Canım Ailem yaptığım onca afra tafrayı alt üst etti..

Ben bu dizinin Ali-Seyhan'ına bağlandım.

O...
aşk dolu bakışlar
O...
dokunmak isteyipde dokunamamalar
O...
ilk heyecanlar

Şu resim beni Biricik Koca-Sevgili ile gizli gizli buluştuğumuz dönemlerde Kadıköy-Beşiktaş vapurunda birbirimize olan o aşk dolu bakışlar, o dokunmak isteyipde dokunamamalar ve o ilk heyecanlara götürdü.