Cuma, Nisan 10, 2009

Bebek Parkında Deniz-Volta-Kum

Babaanne Ankara dan gelince felekten bir gün geçirelim dedik. Bebek'e babaannenin yanına gittik. Hava güzel olunca eve hic girmeden hemen parka hucüm ettik. Kalamış Parkında denize bu kadar yakın olamadığı için Berk'i denizin kenarından toplamamız yarım saatimizi aldı. Denize bakıp ""anniii deniii denniiii bıc bıcı"" diye diye iç geçirdi. Denizden vazgeçirtip oyun parkının içine gittik. Parkın etrafını demir parmaklıklarla çevirmişler, çok beğendim. Kedi-köpekler içeri giremiyor. Kum tertemiz. Berk kumu görünce içi gitti. Anlatıyorum Berkim üstünü kirletmeyelim daha yemek yiyeceğiz, bugün kum oynama istersen. Ben böyle dedikçe acıklı gözlerle bana baktıkça içim gitti. Sonrada aman boşver oğlum Alo ne güne duruyor yıkar paklar herşeyi deyip attım kum havuzuna.


Berk deniz ile sevgi yumağı halinde

Berk deniz kenarından ayrılmamak için oyunlar üretiyor

Acıklı gözlerle bakan Berk


Zafer sarhoşu