Salı, Nisan 07, 2009

Unutmamamız Gerekenler

Pazar (5 Nisan 2009) sabah Tan-Aslı ile Fenerbahçe parkında buluştuk. Berk etrafda dolanırken Tan sol elimden tuttu. Bende Tan ile el ele yürümeye başladım. Aslı "Berk şimdi kıskanır" dedi. Bende "yok Berk'in kıskanma huyu yok" der demez, Berk yanımıza geldi. Ben sağ elimi uzattım Berk'e "gel annecim tut bu elimi" dedim. Berk direk sol elime sarılıp Tan'a sert sert bakıp ""anni anni anni"" diyerek Tan'ı diskalifiye etmeye çalıştı. Benimde Berk'in kıskanma huyu yok lafımda çöp oldu gitti. İlk defa Berk'in kıskanır hareketi ile karşılaştım.

Perşembe (2 Nisan 2009) akşam üzeri Kalamış Parkın da gezerken parkın sonunda yangın çıktı. Ne olduğunu bilmediğim için yaklaşmak istemedim. Bir anda polis, itfaiye sirenleri çalmaya başlayınca Berk o tarafa doğru koşmaya başladı. Uzakdan seyrettik yangın söndürme çalışmalarını. Alevler bittiğinde Berk ile itfaiye aracına yaklaştık. Berk hareket etmeden yaklaşık yarım saaat itfaiye görevlilerini ve aracını seyretti. Soğutma çalışmaları tamamlandığında Berk'i fark ettiler. Bütün itfaiye görevlileri Berk'e el sallamaya başladı. İşleri bittikten sonra hareket ettiler ve bizim önümüzden sirene basıp el sallayıp geçtiler. Berk mest.