Perşembe, Mayıs 21, 2009

Berk ve Ali Deniz Aşkı

Berk'e hamile iken hamilelere özel pilates derlerine gitmiştim. Başlama nedenim vajinal doğumu kolaylaştırmaktı. Bu dersler sayesinde çok güzel arkadaşlıklarım oldu. Arkadaşlarım arasında hemen hemen ilk bebeği olanlardanım. Böyle olunca benimle aynı dili konuşan çok fazla arkadaşım yoktu. Hamile pilatesi sayesinde hayatımda oluşabilecek çok büyük bir boşluğu doldurdum. Hep birbirimize destek olduk. Pınar da hamile pilatesinden arkadaşımdı. Ben Amerikaya gitmeden doğuma girmişti. Ben Amerikaya gidincede iletişimimiz kopmuştu. Bu akşam parkda Pınar'a rastladım. Ali Deniz Berk den 4,5 ay büyük. Berk ile doğmadan arkadaş olduklarından olsa gerek devamlı birbirlerine sarıldılar, öpüştüler, oynaştılar. Bundan sonra daha sık görüşmek için sözleştik.