Cuma, Temmuz 24, 2009

Dumur

Berkimin uykuya dalarken sol baş parmağını emme huyu var. Buna çözüm olması için uykuya dalma zamanında yanında olup parmağı ağzına götürmeye çalıştığında konuşarak engel olmaya çalışıyoruz. Babanın başlattığı bu rutinde dün gece sıra bendeydi. Berk uyumamak için direnince bende şarkı mırıldanmaya başladım. Çok sevdiğim Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı ve Yine Bir Gülnihal şarkılarını Berk'e çok sık söylerdim.

Dün gece sözlerini söylemeden Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı'nın melodisini mırıldanmaya başladım. Berk birden ""tanakale itince analı taşşı"" deyince yanlış duydum sandım. Baştan tekrar başladım Berk tekrar doğru noktadan aynı sözleri söyleyince dumur oldum ve elbette ki mutlu oldum.

Ardından sözlerini söylemeden Yine Bir Gülnihal'in melodisini mırıldanmaya başladım. Berk birden doğru noktada ""aldı bu gönlümüü"" deyince ikinci dumurumu yaşadım.

Müzik kulağı sıfır olan anne ve babanın evladı olan Berkim acaba kime çekti?