Perşembe, Ağustos 13, 2009

Berk Oynuyor

Tarih: 12 Ağusotos 2009

Yer: Berk'in Odası

Saat: 20:00 civarı

Berk kendi kendine oynuyor, legolarını dolabından alıp uçak yapmaya başlar. Legoları ile devamlı uçak yapıyor. Legoları birleştirdi birleştirdi çekim yapmak en sonda aklıma geldi. Benim onu çektiğimin hiç farkında değil. Oyununa o kadar dalmışdı ki etrafında ki hiçbirşeyin farkında değildi. Dediklerini anlamak için bir dekodere ihtiyaç olduğundan ilerde tekrar seyretmek istediğimizde anlayabilmemiz için konuştuklarını anladığımca not aldım.

Ooouuuuffffff (uçak taklidi yapıyor, sesini taklit edip uçuruyor)
Peasi çıktı, peasi. (pervanesi çıktı, pervanesi)
Uçak olcak uçak
Bak uçak olcak uçak
Uçak olduuu (son legoyu takıyor)
Aaa denisss
Yengecccc, yakaladı
Ahtapot yakalıyo
Ahtapoot, ahtapot
Ohhhhh, …… yakaladı (bu arada ki kelimeyi ben tam olarak çıkaramıyorum her deniz anası yakaladığında diyor, kendince deniz anasının özel ismi)
Evveeeet
Koyduuumm
Oytala oytala (ortala ortala)
Uuuooohhhh, içine koydu
Töçücem benn (dökücem ben)
….. koydu ohhhhh (deniz anasını yerine koyuyor)
Ahtapottt vallll (kutunun içindekileri sayıyor)
İçinde ahtapotttt vallll
İçinde yengeç vallll
İçinde vatosss vall
Vatossss eveettt
Kapmmummbaaggg (kaplumbağa)
Yunus balığııı
Yunus balığııı
Budaa olcak budaaa
Buyaaa takiiimm
Buyaaa takim
Evettt işte bulassııı
Balık balık balık gibi
Yengeççç yengeççç
Yengeççç neyyydee
Oyda yengeçççç
Kapmumbag nerde
Bitiyooo
….. (ne dediğini anlayamadım)
Tessss, tesss koyuyoo (ters, ters koyuyor)