Cuma, Aralık 25, 2009

Bremen Mızıkacıları ve Gel-Git

Süreyya Sineması aklıma geldiğinde şöyle arkama yaslanıp 10 dakika düşünmem lazım. Ortaokul ve lise yılları, uzuun sinema kuyruklarını beklediğimiz günler. Hepi topu kaç sinema vardı o zamanlar, özelliklede ortaokul yıllarında. Süreyya, Reks ve As. Süreyya deyince aklıma Jurassic Park, Reks deyince Bodyguard, As deyincede Mrs.Doubtfire geliyor. Neden hiç bilmiyorum, kafamda böyle bir eşleşme oluşmuş.

Süreyya sinemasına oğlum için gideceğim 80 lerin sonları ile 90 ların başlarında aklıma gelecek en son şeydi. İçeri adım atar atmaz ah be dedim keşke Nikon yanımızda olsaydı. Geçmiş ve şimdi gel-gitleri, ne günlerdiler, vay beler eşliğinde oturduk koltuğumuza. Salonu görünce inanamadım. Bu kadar küçükmüydü? Bana orası ne kadar büyük gelirdi.

Bir ay evvelinde almıştım bileti, Dobgm den çocuk tiyatrosu için bilet almak ne zormuş. Biletler iki-üç günde tükeniyor. Bende biletleri satışa çıktığı gün almıştım.

Berk çok zevkle seyretti tiyatroyu. Tiyatroyu bol bol şarkılarla beslediklerinden Berk daha bir ilgi ile izledi.
Tarih: 20 Aralık 2009