Çarşamba, Aralık 02, 2009

Konuş Berk Konuş Daha Çok Konuş


Emir kipinden geniş zamanlı olumlu soruya geçmeye çalışıyor.
"Ayyee ayabayı velll" yerine ""ayyee ayabayı veyiymisiiin"" veya ""Ayye sümük geldi"" yerine ""ayye sümük geldi, buynumu sileymisiinn"demeye başladı. Her zaman demiyor bizim ufak hatırlatmalarımız oluyor. "misiiin" çok incelterek, çok uzatarak ve tüm şirinliğini göstererek söylüyor her seferinde.
***********************************
Yaklaşık 2 saat evvel evi aradım. Telefonda konuşuyoruz.
Berk: Babi evde yok. Babi işe gitti.
Ben: Berk acaba baba parka mı gitti?
Berk: Men payka gidiyolum, telefonu kapatiyolum. Bye-bye.
Ben: ?!?!?!
***********************************
Dün akşam babanin işleri var bilgisayarının başına geçti. Berk'e babi uyudu dedim yoksa babi babi diye çıldırıyor. Uyku vakti geldiğinde (8:30 pm) yatağına koydum, karşısında ki koltukda oturuyorum.
Berk: Babi uyudu, yatakda uyuyooolll. Ayye koltukda uyuyooolll. Beykin uykusu vaymi?? yooookkk. Beyk uyumuyooollll.
Ben: ?!?!?! (kendi soruyor, kendi cevaplıyor)
***********************************
R harfini henüz kullanamıyor. İşin ilginci eğer "r" kelime içinde geçerse "y" oluyor, kelime sonunda geçerse "l" oluyor.
Tiyaktöllll
Ayabalalll