Perşembe, Aralık 17, 2009

Sen Sensin



80 lerin sonundan 90 ların ortasına kadar, kaç defa tekrarlamışımdır acaba anneme benzemeyeceğimi.Bakıyorum da kendime, annem ayağını kaldırmış pek bi güzel ben koymuşum izlerinin üzerine ayağımı. Hani utanmasam milimi milimine, kaydırmadan yerleştireceğim.

Bugünü düşünüyorum. Sen ben, ben annem rolündeydik. İnatla başkasının yaptığını yapmam, bana kimse zorla bişey yaptıramaz rolünü ben güzel oynadığımı sanırdım, tebrik ederim sen de çok başarılısın. Yavrum evladım neden gruba katılmıyorsun, bak herkes ne güzel şarlı söylüyor tenkitleri ile dolu rolü annemin güzel oynadığını sanırdım, tebrik ederim kendimi çok daha başarılıyım.



Gökkuşağının mutluluk ve huzur kaynağı olduğuna inanırım. Biliyorum, için onlarca renk barındırıyor. İnsanın baktıkça daha çok içine çekesi, bir hüüüüp de içine doldurası geliyor seni. Bunu bilesin istiyorum.

Bilmeliyim, anlamalıyım, öğrenmeliyim ve uygulamalıyım. Sen sensin.

Okulda, sınıfında, arkadaşların ve aileleri ile yapılan ufacık Cristmas partisi neler yazdırdı bana.