Pazartesi, Ocak 04, 2010

Hissediyorum bu yıl güller açacak yüzümüzde. İlk günlerdeki gibi olmayacak bütün yıl. Biraz farklı başlamak istedi 2010.
....
1 Ocak 2010 sabah saat 7:30 ""acıyoooo, kulağııımmm acıyoooo"" sesleri ile açtık gözümüzü. Kulak kelimesini duyunca içimi ayrı bir ürperti kaplar. Çocukluk yıllarında birden fazla kez tüp ameliyatı olmuş, sürekli kulak ağrısı çekmiş birisinin korkulu rüyası olmasında ne olsun. Yatağımıza getirdim, ağrıyan kulağının üstüne yatırdım ki bilirim sıcakl kulağa hep iyi gelir. Bizim yanımızda yarım saat daha uyudu.
.
Baktık ağrı geçecek gibi değil saat 9:00 da hastaneye gittik. 1 Ocak 2010 saat 9 da hastanede sıra bekleyeceğimiz aklıma bile gelmezdi. Doktordan korktuğumuzu duyunca çok üzüldüm. Kulak işin içine girince antibiyotiğe itiraz etmek aklımın ucundan bile geçmedi. Sabah-akşam Augmentin başladık. Bir şişe bitecek.
....
2 Ocak 2010 öğlen saat 4 civarı miğdem bulanır gibi oldu. Sabahdan beri yemek yememiştim, ağzıma bir iki lokma bişey atmamla lavaboya zor yetiştim. Anladım ki miğdeyi üşütmüşüm. Nane-limon bir numaralı ilacı.
....
Baştada yazdığım gibi biliyorum ve hissediyorum bu sene güller açacak yüzümüzde. Çok güzel bir yıl bizi bekliyor.