Pazartesi, Şubat 15, 2010

Mickey'nin Masal Dünyası mı, Hayal Dünyası mı?

***MUH-TE-ŞEM***

Bizim için başka tarifi yok bu gösterinin. Berk'in Mickey, Mini, Donald, Goofy aşkını bilmeyen yok. Günler öncesinden hazırdık. Cumartesi nereye gittiği sorulduğunda olanca gücü ile " Mİckey Shoooooow" bağırışından anlaşılıyordu ne kadar hazır olduğu.

Gösteri saat 15:00 de başlayacakdı fakat biz saat 13:00 gibi yola çıktık. Planım Berk'in yolda 1-1:30 saat uyuması ve uykusunu almış olarak gösteriyi seyretmesiydi. Evdeki hesap çarşıya uymadı ve yoldan geçen metrobüsler Berk'in tüm dikkatini dağıttı. Berk saat 13:53 de uykuya daldı. 14:40 gibi ses yaparak bir nevi zorlayarak uyandırdığımdan çok aksi kalktı. Çubuk ve portakal suyu sözü vererek üstünü değiştirdim ve koşa koşa gösteri merkezine girdik.

Birden " Men eve gidicem, babi ile payka gidicem" demesi ile başımdan kaynar suların döküldüğünü hissettim. İnat ederse ve ben zorla içeri sokarsam tüm günümüz mahvolacakdı. İçeri girmeyip biraz etrafda gezinmeyi kabul etti. Etrafda olup biteni incelerken, birden aaaa Berk Mickey seninle tanışmak istiyormuş dememle koşa koşa salonun içine girdi. O kadar hızlı yerimize oturduk ki, uygulamış olduğum taktik ile gurur duydum.

Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck, Goofy. Hepsini karşısında görmekden o kadar mutlu oldu ki ben bile şaştım. Sırası ile Pamuk Prensen ve Yedi Cüceler, Sindirella, Güzel ve Çirkin masalları canlandırıldı. Berk sadece Pamuk Prenses ve Yedi Cüceleri biliyordu. Diğer masalları bilmemesine rağmen ilgi ile izledi. Kostümler, ışıklandırma, dekor, koreografi tek kelime herşey MUH-TE-ŞEM di.

Yedi Cüceler den Neşeli olan önümüzden yürüyüp Berk'i sevince şaşkınlık, utangaçlık, sevinç karışımı surat ifadesi çok güzeldi. Gösteri bitiminde seyircileri selamlarken Goofy ve Minnie Berk'e selam ve öpücük yollayınca günümüzün konusu oldu.

Gösterinin ilk yarısını portakal suyu ve çubuk eşliğinde seyretti, ikinci yarısını patlamış eşliğinde seyretti.