Pazartesi, Mart 29, 2010

Cumartesi Günlüğü

Polonezköy Country Club'ı çok önceden duymuştum fakat bir türlü gidememştik. Çocuklar için muhteşem olduğu kadar aileler için de muhteşem. Çocuklar gözünüzün önünde gönül rahatlığı ile yemeğinizi yiyebiliyorsunuz. Babi yanımızda olmadığından biz o türlü işlere kalkışmadık.

İçeride çocuklar için herşey düşünülmüş. Hayvanat bahçesi, oyun parkı, araba oyun sahası, kum sahası vs.

Biz önce hayvanat bahçesini gezdik. Hayvanlar biraz bakımsız geldi bana. Bütün hayvanları çekmem imkansızdı. Babi olmayınca pek fotoğraf çekemiyorum. Berk'in en çok ilgisini çekenler ördekler, kuğular, flamingolar, geyikler, lamalar, kangurular, tavus kuşları, envayi çeşit tavuklar, koyunlar, keçiler, ufacık süt kuzuları, pelikanlar. Berk hayvanları büyük bir keyifle izledi, sevdi, besledi.

Traktör görünce çılgına döndü, hiç şaşırmadım. Traktörün üstüne tavus kuşu tünediğinden çok huzursuz oldu. Binip binmemek konusunda kararsız kaldı. Tavus kuşunun inmesini bekledi biraz baktı tavus kuşunun ineceği yok, korkusunu hiçe sayarak bindi tarktöre.

Çok bakımlı çok güzel bir araba oyun sahası var. Berk burada yaklaşık bir saat döndü durdu. Orda edindiği arkadaşı Çınar ile kırmızı ışık yandı "dulllll" yeşil ışık yandı "geçççç" oyunu eşliğinde hiç sıkılmadan bir saat yarıştılar.

Toplam 4 saat içerde kalmışız, fakat bu 4 saatin ben bile nasıl geçtiğini anlamadım. Berk ayrılırken çok üzüldü. Pazar sabah kalktığında "ayyyeee hayvanat bahçesine gidelim" demesinden anlaşılıyor ne kadar beğendiği.

Polonezkoy1
Polonezkoy2
Polonezkoy3
Polonezkoy4
Polonezkoy5
Polonezkoy6
Polonezkoy7
Polonezkoy8
Polonezkoy9