Salı, Mart 09, 2010

Osmanbey - Osman Bey




Mecidiyeköy'de indik metrobüsden. Cuma akşamı olmasından kaynaklı o kadar kalabalık ki, adım adım ilerdik metroya.

Metro tünelinin içinde yürürken iki bayan arkamızda hararetli hararetli konuşuyor. Belli ofisde problemler yaşıyorlar. Birbirlerine dert yanıyorlar. Arkadan en son duyduğum "Yok ben konuştum, Osman Bey gitmeyecek". Ne olduğunu anlayamadan Berk birden "Hayılllll, metyo Osmanbey'e gidiyolllll" diyerek haykırmaya başlayınca elim ayağım birbirine girdi. Arkamızda ki kızlarda şaşkınlık içerisinde bir an ne olduğunu anlayamadılar belki de anlık delimi ne bu çocuk demişlerdir bile. Sakinleştirmem zaman aldı.

Fıkra kıvamında bir durumdu. Başımıza gelmese olabilme olasılığına inanacağım son durum.




Fotoğraflar: o gün (5 Mart Cuma) dönüşte Karaköy'den vapura bindiğimizde çektim.