Pazartesi, Nisan 05, 2010

Cuma Aksilikler Serisi

Cuma
Yağmurun şiddetini gösteren bir fotoğraf çekmeye çalıştım ama eksik yansıttığını düşünüyorum

Cumaları ofisden hep 5-10 dakika erken çıkmaya çalışırım ki yollara geç dökülmeylim, cumaları hep ofisden çıkmadan accuweather kontrol ederim ki hafta sonu nasıl geçecek bileyim. Ama bu sefer ofisden hava durumunu kontrol edemeden yarım saat geç çıkmak zorunda kaldım.

Evden ancak ufak ufak çiseleyen yağmur eşliğinde akşam üzeri saat 7 de çıkabildik. Belki de bütün bu aksilikler bize hiç yola çıkmamamız için önceden verilen ufak uyarılardı. Ama ben bir kere Berk'e söz vermiştim ve sözümden cayarak onu üzmek istemiyordum.

Cuma akşamları yaşadıklarımızı uzun uzun yazmakdansa maddelemek istedim.

Aksilikler Serisi 1-Taksi daha binmeden nereye diye sorunca metrobüs dememle Berk'e bile aldırış etmeden oraya gidemem diyerek bizi almadı.
Aksilikler Serisi 2- Mecidiyeköy'den metroya inmek için çok uzun merdiven inilir. Yürüyen merdiven olduğundan dert edilmez. Merdiven çalışmıyor. Bozuk!!! Bütün basamakları inip son iki basamakda çalışması insanı sinir eden.
Aksilikler Serisi 3- Şişhane metrosundan indik 1000 defa gittiğimiz yolu şaşırıp yanlış kapıdan dışarı çıktık. Hala bile ne taraf olduğunu bilmediğim bir yer. Tek hatırladığım kırmızı ışıklarla aydınlatılmış bir bina. Tekrar geri dönüp Şişhane-İstiklal Caddesi tarafından çıktık.
Aksilikler Serisi 4- Asansörden indik ve inanılmaz bir kalabalığın içine düştük. Tünelde gösteri varmış.
Aksilikler Serisi 5- Kalabalığı yarıp tramvaya koşana kadar tramvay kaçtı.
Aksilikler Serisi 6- Tramvay kaçınca Karaköy vapuru kaçtı.
Aksilikler Serisi 7- Tramvaydan vapura yürüyene kadar sucuk olduk. Bardakdan boşalırcasına yağmur yağdı.
Aksilikler Serisi 8- Kızıltoprak'da trenden inip eve yürürken taksinin teki herhalde ıslanmışlığımızı az bulup bir güzel birikmiş suya girip geceye tuz biber oldu.
Aksilikler Serisi 9- Eve yürürken lanet olası salyangoz sürüsü ile karşılaştık. Salyangozları görüpde durmamak ne mümkün. Öncesinde O kadar çok ıslanmıştık ki yağmur altında 15-20 dakika daha durup salyangoz incelemeye hayır diyemedim.