Perşembe, Şubat 17, 2011

Gerçek mi Bugün Yaşadıklarımız?

Berk ve Dergi

O kadar gözüme sokuldu ki şu Fashion Week, seyredememiş olmak eksiklik, ben pek bi havalı mı olmuşum ne? La Boheme sahneleneceği akşam Lincoln Center’da Mercedes-Benz Fashion Week kapısının heybetini görünce içeri girebilecek olanlara epey imrenmiştim. The Sartorialist, New York dergisi, gazeteler vs içeri girmiş kadar hissettirdi.

Oyyy oyyyy, nasıl bir havaydı bugün. Yüzüme esen ılık havayı hissetmek ne güzeldi. Geldiğimizden beri böylesini görmedik. Ofisten gelir gelmez Berk’i okuldan aldığım gibi parka attık kendimizi. Ben dergiye, Berk kuma vurdu kendini. Hava kararmasa belki bir saat daha kalabilirdik, ben bile kalmaya razıydım. Özlemişim dışarıda oturmayı, 1,5 saat yetmedi ya da yetemedi.

Uzun aradan sonra parka gidince fark ettim, güçlenmiş benim aslan oğlum. Patır patır çıkar olmuş her yerden, bir dakika asılı durabilir olmuş. Fazla söze gerek yok büyümüş benim oğlum.

Berk ve Berk

Berk ve Guc