Perşembe, Şubat 10, 2011

Hayaller benim hayallerim

Kim Tutar Seni-3

Hayalimi gerçekleştirmek, mutluluğu tüm damarlarımda hissetmek, gururun boğazıma oluşturduğu tarifsiz düğümü çözmek, özetidir 6 ve 7 Şubatın. Ne zamanın hayali diye düşünüyorum, çok çok eskiye gidiyorum lise hatta ortaokul yılları. O küçük çocukları annelerinin kayaklarının aralarında kayarken gördükçe nasılda imrenerek bakardım, kafamdan geçenleri dün geçmişçesine hatırlıyorum.

Berk bildiğimiz Berk. Her yeniliğe “hayır” ile başlayan, zorlamayı gerektiren Berk. Ders alırken mutsuz Berk, tepeden aşağı beraber, hızlı olmak şartı ile, kayarken mutlu Berk. Cesaret yerine geldikten sonra beraber kaymayı beğenmeyen, kendi kaymak için ısrar eden Berk. Badozlama iniş tekniği ileri seviyede gelişmişken, kar sapanı ile iniş tekniği herhangi bir gelişme gösterememiştir.

Kim Tutar Seni-2Kim Tutar Seni-1

Camelback

Kim Tutar Seni-4