Çarşamba, Mayıs 11, 2011

Bbg1

Sözde kendimle övünürdüm,bu işi başardığımı sanırdım, Berk'in her işi kendinin yapabildiğine kendimi inandırmakdan başka bişey değilmiş benim ki.

Okul gösterdi olması gerekeni, benim hayal aleminde yaşadığımı.

Kendi kendine yatağını toplayan bir oğlum var, bana kalsa 7-8 yaşından sonra bu işi yapmalıydı. Annesinden başarılı bir çocuk, yatakdan kalkar kalkmaz toplar annesinin aksine.

Ayakabı ve kıyafet seçimi tamamen Berk'in elinde. Sebep, giydiren çıkartan olmayınca ilk tercihi en rahatını seçmek. Ayakkabı almak için 10 mağaza gezeceğimizi anlatsalar inanmazdım. Her ayakkabıyı giyip çıkartışında koca adam edasında beğenmedim deyişinde boynumuz bükük mağazadan çıkışımızı düşündükçe gülesim geliyor.

Alıştık ailece. Hafta arası okul varken eşorfmana talim, hafta sonu pantalona. Malum okulda tuvalet ihtiyacı için pantalonu açması kapaması indirmesi hepsi ayrı iş, eşorfman hooop indir hoooop çek. Hafta sonu arkasından veya yanından azıcık yardım eden eller var, kimin elleri olacak anne ve baba elleri.

Bbg3