Perşembe, Ocak 05, 2012

DSC_0523

Akşama yemeğe misafir var. Gelmelerine yarım saat kala, eksik olan birşeyi fark ediyorum apar topar karşıdaki markete gidiyorum. Giderken baba banyoya girmeye hazırlanıyor ve Berk oynuyor.

10 dakika sonra eve geliyorum. Anahtarı unuttuğumu fark ediyorum. Zili çalıyorum. Kapı duvar. İçeriden televizyon sesi geliyor. Aklımdan geçen Berk televizyon seyrederken uyuya kaldı inşalah koltukdan düşmez. Düşündükçe daha çok panik yapıp bir yandan sürekli zile basıyorum bir yandan kapıyı yumrukluyorum.

3-4 dakika sonra kapı Berk tarafından açılıyor. Hiç de uyanmışa benzemiyor.

Oğlum ne yapıyorsun sorusuna büyük bir sakinlikle televizyon seyrediyorum cevabını veriyor.

Neden kapıyı açmıyorsun sorusuna ise eee ne var ki ses tonu ile Tom&Jerry seyrediyordum yeni bitti cevabını veriyor.