Cuma, Ocak 30, 2009

Kaşık ile Yeşil Mercimek Aktarımı

Bu akşam Berk yeşil mercimekleri kaşık eşliğinde kapdan kaba aktarmaya çalışdı. Berk'in sağ elinimi yoksa sol elinimi kullanacağını henüz bilemiyorum. Bazen sağ elini bazende sol elini tercih ediyor. Ben düzeneği sağ elini kullanacağını düşünerek oluşturdum. Bu akşam Berk sol elini kullanmayı tercih etti. Kaşığı sol eli ile tutup soldan sağa aktarmaya çalışdı. Berk'i bu aktivitede ne tam başarılı ne de başarısız olarak nitelendirebiliyorum. Kaşık ile aktarmaya çalışdı. Başarılı olduğu zamanlarda çok mutlu oldu. Zaman zaman ellerinide işi içine karıştırdı. Mercimekleri yerden tek tek alıp kaplara atmaya çalışdı. Yaklaşık yarım saat oynadıkdan sonra kapdan kaba direk boşaltmayı keşfetti. Bundan sonrasında kaşık kullandırmak imkansızdı. Kaplar arası tranfer çok daha hoşuna gitti. Mercimekler amacını aşıp Berk'in ağzına girmeye başlayında aktiviteyi sonlandırdım.