Perşembe, Ocak 29, 2009

Mini Lapbook

Montessori grubu sayesinde haberdar olduğum lapbook terimini epey araştırdım. Lapbook için ideal yaşın 3 sonrası olduğu belirtiliyordu çoğu yerde. Fakat daha küçükler için mini lapbook tarzı hazırlıklar yapılabileceğini okuyunca bende cesaretlendim ve işe koyuldum. Mini lapbook için bile 2 yaş sonrası diyorlardı. Ben Berk'in mini lapbook ile erken tanışmasının bir sakıncası olmadığına karar verdiğim için işe koyuldum.


Mini lapbook hazırlamak bu kadar zahmet ve zaman gerektiriyorsa acaba lapbook oluşturmak için neleri gözden çıkarmak gerekiyor. Çok emek veriliyor ama verilen emeğe değecekmiş gibi geliyor.


Doneleri hazırlamış yol üstünde Office 1 a uğramış eve gelmişdim. Berk'in uyumasından sonra işe koyuldum. Saat 20:10 gibi başladım ve saat 22:30 da bitti. Ölç, kes, yapıştır, zımbala. Fonda Mercedes Sosa. Hırs yaptım bu akşam bitmeli bu iş. Berk'im yarın mini lapbook ile haşır neşir olmalı.


Berkim umuyorum benim beğendiğim kadar sende beğenirsin annenin el emeğini.


Tema: Kırmızı Renk