Pazartesi, Ocak 19, 2009

Kilo Verme Serüveni Başlıyor

Bu yazı sadece kendime. Berkim senden izin alıp burdaki sayfalarindan birkac sayfa calmak istiyorum. Konuşamıyorsun ama olsun annenin bu ricasini geri çevirmesin sanıyorum. Sana hamile kaldığımı öğrendiğim gün 53 kilo idim. Aslında benim boyumda bir insan için balık etli sayılabilecek bir kilo. Ama ben kendimi bildim bileli hiç zayıf biri olmadım. Bir hırs arada bir 49-50 civarına düştüm ama bende ki bu boğazla hoooopppp kısa sürede verdiklerimi aldım.

Artık ipin ucu kaçtı. Obezlik sınırına geldim. Bu hızla gidersem korkum o durki vinç ile kaldırıp indirecekler beni. Zamanı geldi geçiyor bile.

Gözü çıkasıca Amerikadan döndüğümde böyle olmuştum. 3 yılda şeklim değişmişdi Amerikada. Allah için o günlerime dönmek için 2 kiloya daha ihtiyacım var. O günlerden biraz daha iyi durumdayım. Yaw bırak Evrim en başta dedin bu yazı sadece kendine. Gerçekçi ol. O günlerden hiçbir farkın yok şu an.

Hamilelik sırasında çok dikkat etmişdim Hamileliğin son 3 ayını Amerikada geçirecek olmamda üstümde stres yaratmışdı. Aman dikkatli ol aman kendini kaybetme telkinleri ile uğurlanmıştım Amerikaya. Gerçekdende çok başarılı olmuştum. Çok mantıklı kilo almıştım.

Doğumdan 15 gün sonra Türkiyeye dönünce ipin yeni kopmuş boğa gibi tek kelime ile çılgın gibi yemeye başlamışdım. Kendime dur diyemiyordum. Uzun uzun anlatsam yeni bir blog açmam gerekecek tahminim. Artık diyetisytene para vermek istemiyorum. Burda kendime bir kontrol mekanizması oluşturmak istiyorum. Belki şansa benim ile beraber bu işi yapan birkaç kişi olur ve birbirimize destek ola ola bir de bakarızki kilolar gitmiş.

Amerika dönüşü Selahattin Dönmeze gitmişdim Çok da güzel kilo vermişdim. Şimdi aynı listeyi uygulayarak kilo vermek istiyorum. Serüven yarın başlıyor. Her Salı sabahi tartılıp ilerlememi buraya kaydedeceğim.

Başarmalısın Evrim. Zamanı geldi. Tek yapman gereken hedefe kilitlenmek. (pek bi gaz verdim kendime)