Salı, Şubat 17, 2009

Berk'im Huylar Değişiyor

Berk'im büyüyorsun ve huylar da biraz biraz değişiyor. Alışkanlıklarını değiştirip bizi şaşırtıyorsun. Seninle inatlaşmanın bize bir şey kazandırmayacağını düşündüğüm için hem seni hem beni mutlu edecek şekilde bir çözüm üretmemiz gerekiyor. Sanıyorum 3 gündür yaptığımız hem seni hem de beni mutlu etti.



Normalde akşamları yatağına yatırırdım kendi kendine uykuya dalardın. Bir süredir yatağa koyar koymaz dalamıyorsun. Bir müddet konuşuyordun yaklaşık 15-20 dakika sonra uyumuş oluyordun. Bir haftadır da yatağa yatırdıkdan sonra ağlamaya başlıyordun.

En son çözümümüz, seni öpüp yatağına yatırıyorum, ben koltuğuma oturuyorum ve 5-10 dakika şarkı söylüyorum. Sen de huzurlu bir şekilde uykuya dalıyorsun.

Büyüdükçe huylar değişiyor, çokda normal, fakat hedefimiz değişikliklerin hem senin hemde benim için hayatı zorlaştırmaması.