Cuma, Ocak 15, 2010

The Bus

Aralık son günleri. Bir akşam Berk bir şarkı mırıldanıyor. Çok tanıdık geliyor ama ne kadar uğraşsamda çıkaramıyorum. Söylediklerinden tek anladığım all day long, bus ve round. Benimde ona katılmamı istiyor, ben katılamadıkçada sinirle karışık üzüntüsünü belli ediyor. Ertesi günü araştırınca anladım ki okulunda "The Bus" şarkısını öğrenmiş.

Canım oğlum seninle şarkı söylemek çok hoşuma gidiyor. Sesim çok kötü biliyorum ama senin eşlik ettiğin şarkıları düzgün söyleyebilmek için ne çok uğraşıyorum bir bilsem. Aynı şarkı kaç defa söylenir, kaç defa tekrarlanır. Sınırın yok. Her söyleyişimizde aynı heyecan gösterilir mi onada şaşıyorum.
Babinin I-phone yüklediği bu şarkının oyununda eğleneceğini tahmin etmiştikde bu kadarını hayal edememiştik.
Bugünlerde ki favori şarkının sözlerini buraya not düşmeli.
The wheels on the bus go round and round
Round and round, round and round
The wheels on the bus go round and round
All day long
The wipers on the bus go Swish, swish, swish,
Swish, swish, swish, swish, swish, swish
The wipers on the bus go "Swish, swish, swish"
All day long
The door on the bus goes open and shut
Open and shut, open and shut
The door on the bus goes open and shut
All day long
The horn on the bus goes Beep, beep,beep,
Beep, Beep, beep, Beep, beep, beep
The horn on the bus goes Beep, beep, beep
All day long
The people on the bus go up and down
Up and down, up and down
The people on the bus go up and down
All day long
The bell on the bus goes ting-a-ling-a-ling
Ting-a-ling-a-ling, ting-a-ling-a-ling
The bell on the bus goes ting-a-ling-a-ling
All day long
The driver on the bus goes Move a long
Move a long, move a long
The driver on the bus goes Move a long
All day long