Cuma, Şubat 26, 2010

Mutluluk

Kart aldığına bu kadar mutlu olacağını tahmin edememiştim. Biliyordum kartın gönderildiğini. Berk'e sürpriz olması için kart geleceğini söylememiştim, iyi ki de söylememişim. Berk'den habersiz çocuk gibi hergün ofisden gelir gelmez ilk işim posta kutusunu açmak oluyordu. Her açışım hayal kırıklığı oluyordu, Berk'inde aynısını yaşamasını istemezdim.

Dün akşam posta kutumuzun dolu olduğunu görünce, Berk'i evden alıp posta kutusunu açmasını istedim. Gelen mektubun ona ait olduğunu söylememle, "It's mine" eşliğinde mektubu saniyelik el hareketi ile kapışı üzerimde uzun süreli şaşkınlık etkisi yarattı.

Sevgili Nisanur Berk için harika bir kart hazırlamış. Her ayrıntısı el emeği göz nuru ile hazırlanmış, boyanmış, ve kesilmiş. Berk kartına BA-YIL-DI. Kartın ana kahramanlarının Minnie ve Mickey olması, değerini 100 kat daha da arttırdı Berk'in gözünde. "Menim kaytım, Minnie, Micky canıııımmmm" diye diye doyamadı öpmeye.

Akşam saat 8:30 da yatağa girmesine rağmen saat 9:10 gibi uyuyabildi. "Menim Micky kaytım vallll, men mickey show'a gittim" şeklinde başlayan hiç sonu gelmeyecek sandığım kart ve show hikayesini tekrar tekrar anlattığı için ancak 9:10 gibi dalabildi uykuya.

Nisanur ve Ayşe, sonsuz teşekkür, çok mutlu olduk biz hem de çook. Yazdığınız gibi:
...
Sevgi yürekte duyulan kıpırtı
Sevgi gözde görülen pırıltı
...

Elbet de sadece kart almak olmazdı. Bizde hazırladık bir tane Beyza'ya. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışarak ufak sürprizli bir kart yolladık. Duyduk ki kart Beyza'nın eline geçmiş ve çok beğenmiş.

Hazırladığı kartı göndermeliydi ki işin tadına tam anlamı ile varsın. 18 Şubat günü babi ile beraber Kızıltoprak PTT den yollamış. Dönüş yolunda da vazgeçilmezi ışıklar simitçisinden peynir ve zeytin ezmeli simiti kapmış.

Kart organizasyonu için Nuran ve Emincan'a sevgiler.