Salı, Mart 16, 2010

Baba! AKü Bitmiş

Bazen kendime hayret ediyorum. Sakin sakin düşündüğümde yaptıklarıma şaşırıyorum. Pazar günü Yunus Gösterisi sonrası Taksim'e gittik. Arabada uyuya kalınca Berkim, tüm iyi niyetimle sıcacık arabada uyuması için kontağı kapatıp klimayı açtım. Rahatsız etmeyip uyanmasını beklerken benimde içim geçmiş. Yarım saat sonra uyandığımda kontağı çevirmem ile anladım ki akü bitmiş.

Ne alaka aklıma Vizontele'den "Çocuk: Baba! akü gitmiş. Baba: Işıkları açık bırakırsan gider tabi. Çocuk: Baba akü komple yok, çalmışlar. Baba: vıyyy. Çocuk: Kaputu açtınız aküyü niye çaldınız? Hadi aküyü çaldınız diyelim, peki kaputu niye açtınız?" bölümü geldi. Kendi kendime gülerken Berk uyandı. Gözünü açar açmaz ilk sorusu " Ayye, ne olmuşşş", "Bişey olmamış oğlum akü bitmiş" e karşılığı çok anlamışcasına "Haaaa, akü bitmiş". Offf bunu duyunca daha çok güldüm.

Şirketden birini arayıp yerimizi tarif ettikden sonra, bizim metro ile gezeceğimizi gelince bizi aramasını söylerken, adamın (bizim meleğimiz olsa gerek) tekinin gelip ve bende ara kablo var bekleyin getireyim 2 dakikada hal edelim teklifini havada karada kabul ettim. Çok şanslı bir günümüzdeydik, adam dediği gibi getirdi kabloları arabasını çekti karşımıza ve 2 dakikada hallettik.İşimiz bittikden sonra aklımızda ki planı bozmanın bir anlamı olmadığına karar verdim ve metro ile gezintiye çiktik.

Metro 3
Bu fotoğrafda ki halimiz, bana metroyu evimiz gibi benimseyip rahat rahat hareket ediyormuşuz izlenimi verdi.

Metro 1
Bayılıyorum metronun bu boş haline. Aslında bunu Şişhane-Taksim arası çekmem gerekirdi. Taksim-Şişhane arası Şişhane-Taksim arasına göre daha dolu oluyor.

Metro 2
Ahhh keşke boyun yetsede her birine domino taşı gibi tek tek dokuna dokuna yürüyebilsen metro içinde. Metro ve metrobüsde en büyük isteğin bunlara tutunmak.

Teleferik
Eyüp-Piyer Loti arası teleferik turu. 1 tur yetmez, 2 tur kesmez, 3 tur bile kafi gelmemişken miğdemin bulanmasını (ama cidden) bahane ederek rica minnet indin. Bu kadar tur sonunda Piyer Loti görememiz de bizim ayıbımız. Turlar sonunda miğde bulantısınden artık Piyer Loti gezecek halim kalmamıştı. Ya toplam 3 tur yani 6 git-gel de her binen mi aynı espiriyi yapar. Teleferik düşerse kısa yoldan mezara girmiş oluruz. Cenaze işleri ile uğraşılmaz. Bu insanlar ne kadar meraklı ölmeye.