Salı, Mart 16, 2010

Yunuslar ile Bir Pazar

1 yaş küçükken bile ilgisini çekmişti. Bu sefer daha farklı olacağını biliyordum ama bu kadar çok etkileyeceğini tahmin etmemiştim. Başından sonuna alkışlayarak, kendince tezahüratlar yaparak, her yapılanı yorumlayarak geçti.

Ben Berk'in bu kadar güzel vakit geçirmesine sevindim sevinmesinede, hayvanlara yaptırılanlarada çok üzüldüm. Anneleri gibi görüyorlar tahminim eğitmenlerini. İstenilen hareketi yapamadıklarında azarı işitiyorlar, yapana kadar ödül yok. Sanki cezanın geleceğinin farkında olan korkak ifadesi görür gibiydim hayvanlarda. İçim burkuldu işte.

Beyaz balinanın büyüklüğü şaşırtıcı geldi Berk'e. Beyaz balina gösterisi boyunca "Offf kocaman, offf çokkk büyükk" dedi durdu.
Beyaz Balina

Mors Sarah'nın yaptıklarına anlam veremedi. Nasıl dans eder, nasıl saksafon çalar, nasıl onu yapar nasıl bunu yapar sordu durdu.
mors

Yunusların balık olmadığını belki10 defa söylesemde, her seferinde bıkmadan "yunus balığı" şeklinde tekrarladı durdu. "Yunus balığı zıplıyor, bak yunus balığı oydaan geçiyoll"
Yunuslar1

Yunusların yanından ayırmak epey zor oldu. Yanında durup bakmak istermiş, onları daha çok ellemek istermiş.
Yunuslar2