Cuma, Mart 12, 2010

Bu Aralar

DSC_3015
Hem senin için zor hem benim için. Yalnız annelik veya babalık zor. Aslında alışığız biz, ama zaman geçtikçe, senin hayat ile paylaşımın arttıkça daha zor olmuş yalnızlık.

İstiyorum ki çok gezesin çok göresin, istiyorum ki sıradan bir insan olmayasın. Her yaptığımız, her yaşadığımız, her gördüğümüz yeni yerler yeni deneyimler hayatına çok şey katıyor. Sana kattığı kadar da benden götürüyor aslında bu aralar.

Şu aralar en büyük hayalim arkamı, önümü, sağımı, solumu kollamadan yürümek yürümek sonrasında yorulup belki bir köşede oturmak ve sadece öylesine bakmak. Hiç düşünmeden bakmak.

Kim bilir, sabah saat 6 da uyanmakdan gece 2-3 defa kalkmakdan vazgeçsen, belki daha dinlenik olurdu kafam ve vücudum.

Bu post ne sana şikayet yazısı, ne de başkasına. Bu fotoğrafını gördüğüm de"" neden aklımdakileri bloga dökmüyorum Berk'im bunlarıda bilsin"" nin postu.