Cumartesi, Mart 13, 2010

OnÜçüncü Sene

cicek

"Yine bir 13 Mart ve yine ben Uzaklardayim. Seni Çok Seviyorum." Doğru uzaklardasın geçen sene olduğu gibi ama o kadar içimizdesin ki.

cicek3

Sütün bittiğini fark edince bakkalı aradım. Siparişi verdikden sonra uzata uzata komik ve muzur bir ifade ile "Evriiimmm Hanımmmm size çiçek var, siz olmayınca bize bıraktılar" dediklerinde nasıl mutlu oldum anlatamam. Berk çicek geldiğini öğrenince kapı çalana kadar hazırda bekledi. Çalar çalmaz tüm neşesi ile " Babinin çiçeği geldi, yaşasıııınnn" diyerek açtı kapıyı. Babi yapmıştı yapacağını. Bir taşla iki kuş vurdu. Çiçek ve köpeğimsi bir maskotu beraber yollamıştı. Çiçekler ve içindeki not beni mest etti, maskot da Berk'i.

Nedendir bilinmez 13.03 benim için evlilik yıldönümü 08.09 dan daha anlamlı. 13 senenin şerefine kadehimi bize kaldıyorum. Seni çok seviyorum aşkım.

Not: Berk yaşasını nerden öğrendi bilmiyorum ama ilk duyduğumda şaştım kaldım.