Çarşamba, Nisan 21, 2010

Tebessümlükler

Ucusan Cicek3
Çevreyolunda gidiyoruz yanımızdan gidip-gelen metrobüsleri takip ediyor.
Berk:Ayyyeee bak, teyze metyobüsde menim yeyime otuymus.
Ben:!?!?!?!?
(Özel not: Metrobüsde hemen hemen hep düz yönde ki sondan ikinci koltukta oturuyoruz.)
......
Yolda giderken sürekli benim arabamın, dedenin arabasının ve anneannenin arabasının aynısını bulmak için takipte oluyor.
Trafiğin olduğu bir günde yavaş giderken, yanımızdan benim arabamın aynısı geçer, hemen arkasından bir tane daha aynısından geçer.
Berk: Ayyenin ayabasının aynısı. Aaaa, aynısının aynısı.
Ben:!?!?!?!?
Ucusan Cicek1
Bakkaldan çok bir şey almasını istemiyorum. Her istediği alınsın istemiyorum. Çok bilmiyor abur cubur, bildiklerinden de en sevdiği çubuk kraker. Çubuk alabilme hakkı da oldukça sınırlı. Arabayı park ettim, bakkalın önünden geçip evimize gidiyoruz.
Berk: Ayye, bakkaldan sakız alabiliy miyiz?
Ben: Tamam, alalım.
Berk: Yok yanlış söyledim, çubuk alabiliy miyiz?
Ben: Hayır alamayız.
Berk: Dogyu söyledim sakız alalım.
Ben: !?!?!?!?
......
Banyodan çıkmış her yer göl misali. Üstünü giyindi ve yatmadan önce dişlerini fırçalamak için banyoya girmeye hazırlanırken, banyoda yerlerin ıslak olduğunu görünce.
Berk: Aaaa, ne olmuşşş?
Ben: Bilmem her yer su olmuş, kim yapmış olabilir acaba?
Berk: Mence, men yapmış olabiliyim.
Ben: !?!?!?!?