Salı, Ocak 11, 2011

Pofidik Ayaklara Vicks

Sapkasiz Cikmam

Bir haftadır ateşsiz ciğerleri çıkacakmışçasına öksürüyordu. Gak dedi hadi doktora guk dedi hadi doktora annelerden olmak zor, ya da bana zor. Öksürüğün verdiği rahatsızlıkla Berkim için gece uykuları lükse kaçar olunca, doktor ile tanışma zamanının geldiğine karar verdik.

Bir doktor bu kadar güler yüzlü mü olur, bu kadar tane tane konuşarak her şeyi detayına kadar anlatır. Ben güvendim doktora, Berk sevdi doktoru.

Öksürük mü? 3-4 hafta devam edecekmiş. Tedavi ilginç. Ayaklara Vicks sürülüp çorap giyilecek, bol bol sıvı alınacak, akşamları yatmadan yarım saatten az olmayacak şekilde sıcak su ile banyo yapılacak, burun açık tutulacak. Gösterdim Türklüğümü sıraladım soruları ardı ardına. Havuza girsin mi? Evet, tabi. Dondurma yesin mi? Evet, tabi. Dolaptan süt içsin mi? Evet, tabi. Bari bir tanesi hayır olaydı şu cevapların, doktor hanım da uzaylı görmüş gibi bakamayaydı.