Salı, Mart 02, 2010

İçinde ki Müzik Aşkı

Bilmeyen yok müzik-dans ikilisinin, hayatının en önemli parçlarından biri olduğunu. Arabada vazgeçilmezin Grease. 2, 14, 15 nolu parçalar. CD'nin yakın bir sürede çalınma sayısından kaynaklı çalışmaz olacağını düşünüyorum.

Anlayamadığım tek konu evde ki müzik tercihin. Cıstak cıstak hemde ses maksimumda. PAL Station'ı tek geçiyorsun. Summer Jam başladığında çılgınca dans ediyorsun. Dans etmek senin için yan yan koşmak, zıplamak, dönmek, elinde ayıcık sallamak olarak tanımlanabilir. Ne ben ne de baban sever bu cıstakları. Dj Tiesto indirdim senin hatırına Limewire dan. "Yazlııı" gibi geliyor bütün bu aşkın sebebi. Summer Jam tutkun onun sana armağanıdır. İçinizde ki DJ aşkını kanıtlayan, çok eğlenerek söylediğiniz remix bile var.
üçyüz beşyüz
üçyüz beşyüz
bitsede gitsek
bitsede gitsek
Patates Köfte
Patates Köfte
Radyo ile CD arasında ki farkı bir türlü kavrayamıyorsun. İstiyorsun ki aynı şarkıyı üst üste 10-15 defa dinle. Bende istiyorum dinlemenide ama radyo dinleyince bu pek mimkün olmuyor. "Ama ayyyee, son son, bi daha bi daha" ısrarına bıyık altından gülerek-maksat çaktırmamak- tekrar tekrar anlatmaya çalışıyorum radyo ve CD arasında ki farkı.

Şu fotoğrafları kaç saniye içinde çekmişim merak ettim ve üşenmeyip baktım, tam 6 saniye. Ayıcık elinde sallaya sallaya dönüyorsun, en sonunda yere yığılana kadar.