Pazartesi, Mart 22, 2010

İyi Cüceler

Çok yerde okumuştum İyi Cüceler'i. İşden gelip apar topar Berk'i alıp yollara koyulduk. Hafta sonu gitmek olmazdı, bahar geldi dışarda yapıacak bir ton şey var, bu sebeple en doğrusu hafta arası gitmekdi-tabii kendimizce. Nerdeyse ışıkları beraber söndürdük ve kapıya kilidi beraber vurduk. Yaşına uygun olmayan bir puzzle seçti. Haksızda sayılmaz öyle bir puzzle hazırlamışlar ki Berk'in çıldırmaması imkansızdı. Kepçe, kamyon, beton mikseri, işçilerin olduğu bir şantiye sahası. Puzzle üstünde 3 yaş üstü yazıyor olmasından kaynaklı aldım. 2,5 oldu olacak Berk, 3'e ne kaldı ki. Benim yardımımla yapacağını bilerek aldım ve başıma büyük bir iş açtım. Her sabah ve akşam yapıyoruz sonra ayağa kalkıp bakıyor inceliyor, tahminim kendini şantiyenin içinde bir eleman sanıyor.
iyicuceler5

Bayıldı ağaç eve. Kitapları aldı içine girdi, okudu, döndü, indi, çıktı. Duvara yapılmış resime aşık oldu. Baykuş ile uzun uzun bakıştı. Resim atölyesinde bir iki resim yapmaya yeltenir gibi oldu ama kitapları okumayı etrafı incelemeyi daha çok tercih etti.
Iyi Cuceler-2

Pinokyo ve Peter Pan masal kitabından devamlı okuduğumuz karakterler. Peter Pan'ı görünce korsanları sordu ve Pinokyo'nun burnunu çok uzun bulmadı.
Iyi Cuceler-1