Pazar, Nisan 18, 2010

İlk Göz Doktoru Muayenesi

Aslında 2 yaşına kadar gidilmesi gerekiyormuş ilk muayene için. Ben biraz ihmal etmişim. Genel olarak gözü ile ilgili hiçbir problem gözlemlemediğimden olsa gerek belki de bu ihmalkârlığım.

10 gün sonrasına anca randevu alabildim Müjde Öğüt’den. Muayenehanesine adım atmamız ve ile tüm işlemlerimizin sonuçlanması 2 saat 10 dakika sürdü.
Uzak
İlk muayene için 10 dakika bekledik ve içeri girdik. Yaklaşık yarım saat muayeneden sonra bir damla damlatacağız ve 40 dakika bekleyip yeniden muayene edeceğiz dediğinde şaka sanmıştım yüzünde ki güler ifadeden. Buyurun oturun damlayı damlatalım dediğinde anladım ciddi olduğunu. 40 dakika muayenehanede Berk ile beklememiz imkânsız olacağından döküldük yollara. Kurtarıcımız bulduğumuz tren yolu oldu.
TREN
40 dakika sonrasında ikinci muayene bir öncekinin benzeri fakat daha detaylısıydı. Her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu, bir problem olmadığını ve 3,5-4 yaşında tekrar beklediğini söyleyerek hediye bir defter eşliğinde bizlere hoşça kalın dedi.
Not: İlk fotoğrafın gün ve ya konu ile hiçbir alakası yok. Emirgan Korusu’nda çekilmiş bir fotoğraf. Koru ortasında ki lale fıskiyesinin birden bozulup durmasının Berk’e verdiği üzüntünün suratına yansımış hali.