Salı, Nisan 20, 2010

Üç Kuruş Fazla Olsun Ama Kırmızı Olsun

Çok severim kırmızı rengi. Neden yok, sebep yok, seviyorum işte.

Kırmızı mutluluk, neşe, sevinç, heyecan ifade eder benim için.Belki de ondandır evimize girince karşımıza çıkan duvarın kırmızı oluşu. Evimize her girişimde gözüme çarpıp mutlu olmak istememdir sebebi, kim bilir.
Ayakkabı
Şu ayakkabıyı aldığım günü dün gibi hatırlıyorum. Berk daha karnımda, 8 aylık hamileyim. Woodbury Puma Outlet’inde görür görmez âşık oldum. Berk’in bunu giyeceği günü hayal ettim bir an ve giymesine daha 2-3 sene olacağını bile bile aldım. Bayılıyor ayakkabısına. Rengini sevdiğinde mi bilmiyorum ama biliyorum ki seviyorum ayakkabısını.
Metro2
Yeni metro vagonlarının koltuklar şahane. O eski cansız yeşilin olduğu vagonlara binmemek için özel çaba sarf ediyorum. İlginçtir, kırmızı koltuklu vagonlara her binişimdi eğlence parkına gidiyormuşuz sanıyorum. Pazartesi sendromuna son vermek için özel düşünülmüştür belki de.
Metro 3