Perşembe, Mayıs 06, 2010

Sağlık, Mutluluk, Huzur

Dilek listemde yok öyle kat, yat, han, hamam, mal, mülk. Yeni ve bilinmez bir gelecek bizi bekliyor Temmuz’dan sonra, olacağımız yerde sağlık, mutluluk, huzur diledim. Tüm kalbimle iyileşmesini dilediğim Nehir’de vardı dilek kâğıdımda. Mor kurdeleye bağladım astım gül ağacına kâğıdımı, rüzgâr estikçe içindekileri Hızır Efendi-Hıdır Baba’ya yetiştireceğini dileyerek. Mor, lila, kırmızı, beyaz kurdelelerden bir fiyonk yaptım astım ağaca akşam ezanı ile Berk’in ameliyatını ve Nehir’in tedavisini düşünerek.
Dilekler
Ahırkapı gidilemez olmuş artık. Düşünüyorum 1 sene evvel biz bile 3 kişi iken bu sene 9 kişi Ahırkapı Şenlikleri’ndeydik. Her iki kişiden birinde profesyonel makine ile fotoğraf çekme aşkı- ben dâhil. Amacından farklı yere sapan festivale dönüşmüş Ahırkapı Şenlikleri.

Kalabalığı en güzel şöyle anlatabilirim. İlk defa Berk’i kaybetme korkusu yaşadım. Berk’i o kalabalığın içinde kontrol etmesi o kadar zordu ki, cebine telefonumu, adını ve adımı yazan bir kâğıt sıkıştırdım.
Ahırkapı