Salı, Ağustos 17, 2010

Intrepid Müzesi

Intrepid Muzesi1

Uçak delisi oğlum Pazar günü sonrası katmerli uçak delisi oldu. Pazartesi bütün gün uçak indirdik uçak kaldırdık, pilot Berk yanında “babi” oturuyor arkada Enes.

Berk olmasa ayağımı o kapıdan beni hiçbir kuvvet içeri attıramazdı. Giriş ücreti 22 dolar, tavsiye edilen değil ödenmesi mecbur tutulan, olunca kapının önünde bir iki son dakika manevrasında bulundum ama nafile. İki ezici güç karşısında boşuna çırpınmaktan başka bir şey değildi benim ki. Tek tesellim geçirilen dolu dolu 4 saat ve Berkimin çok eğlenmesi.

Babi ve Berk tek tek bütün uçakları inceledi, Babi Berk’e elinden geldiğince detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştı. Berkim boydan kaybettiğinden bende gönüllü bakıcı rolünü üstlendiğimden babi tek başına deniz altını inceledi, çıkışta heyecanla bana bile anlatmaya çalıştı ama istediği ilgiyi göremeyince derinlemesine inemedi.

Uçaklara binemedikçe pilot olacağını tekrarlarken şaka yapmıyormuş, kendince epeycene ciddiymiş. Pazartesi pilot Berk ile tanıştık. Sürekli New York-İstanbul arası uçtuk durduk.

Benim için ise olayın özeti Top Gun’dan akılda kalan flash sahneler.

Intrepid Muzesi2